Tuesday, September 04, 2012

My fav asana: Savasana

Savasana

6 comments:

Two French Bulldogs said...

Love your work
Benny & Lily

Dalva M. Ferreira said...

Is a perfect portrait of me, in my yoga class. Hugs from Brazil.

site said...

I’ve heard it many times, and said it many times: “Savasana is the most important pose. All the other poses we do in our asana practice prepare us for Savasana.” For most students of yoga, this is good news. For most, Savasana is a welcome respite, a chance to unwind the body and simply be. Savasana provides a window into formlessness, into universal vastness and peace, our true Self. In Savasana, the boundaries between the body and the atmosphere around it disappear, while the mind stays awake and aware, settled back, observing thought bubbles and sensations from a place of spacious, non-grasping awareness.

Unknown said...

yes, this is exactly me working out :-D this week, giveaway of my pictures on my blog!

Cheap Guild Wars 2 Gold said...


everything you do is merely consequently strange and exquisite. loved this.

Fanzine Episódio Cultural said...

ANSEIOS

Se alguém não lhe oferecer abrigo
Eu lhe darei meu coração.
Quando você chorar
Estarei ao teu lado para secar suas lágrimas
Se o sol não brilhar o seu dia
Te darei meu sorriso.

Quando as estrelas surgirem no seu firmamento
Eu lhe darei meu infinito
Se faltar-lhe um abraço
Eu te darei meu afeto
Quando a fonte da paixão secar, eu lhe darei o mar.

Sua amizade me basta
Seu carinho procuro
Seu amor eu anseio
Sua paixão eu desejo.

Você é meu caminho, meu atalho e minha estrada
Sem você meus sentidos me negam
Minha alma me trai
Meus sentimentos se perdem...

Seu coração é nossa aliança
Seus lábios, minha esperança...
A esperança de sentir o gosto do seu mel,
Do seu corpo
Do seu prazer.

*( Agamenon Troyan)

SKYPE: tarokid18

TWITTER: @episodiocultura

MSN: machadocultural@hotmail.com