Wednesday, May 12, 2010

Undibundi and the Rain // Undibundi és az eső

Undibundi was getting angry at the clouds because they were hiding the sun as they were walking around on the sky. The clouds became very sad that they made someone upset so they started to cry.
Poor Undibundi, it was a huge mistake to get angry...
/Thanks for Eszter Bakos for the correction of the English text/


Undibundi megharagudott a felhőkre, hogy állandóan eltakarják a Napot, ahogy összevissza járkálnak az égen.
A felhők azonnal sírásba kezdtek, annyira rosszul esett nekik, hogy haragszik rájuk valaki.
Szegény Undibundi, kár volt megharagudnia a felhőkre...

10 comments:

Euphoria said...

How old is Unidbundi?
This little story about the tears and the clouds is great.

irisz said...

Undibundi is a doll of one of our friend's daughter. :)

vadjutka said...

Undibundi - LOOL!

Amúgy angolul mi lenne a neve? Grumbly? Vagy grumbly-mumbly? :-)))

irisz said...

nemtommm', most szakérti egy kedves leányzó, aki ügyeli az angol helyességemet... grumpy-dumpy most a tipp, aztán meglátjuk.

Anonymous said...

Irisz, kb. egy éve találtam a blogodra, azóta szívesen nézegetem az alkotásaidat.

Az előbb találtam egy érdekes dolgot:
http://www.meska.hu/ProductView/index/74395
Ha kapott az illető engedélyt tőled, akkor bocsánatot kérek a felesleges zaklatásért, de nem láttam feltüntetve a neved...
Ne haragudj, hogy itt küldtem el, nem találtam az e-mail címed...

Edina

irisz said...

köszönöm, hogy szóltál, ma már kaptam ezzel kapcsolatban e-mailt, megpróbálom mielőbb tisztázni, hogy hogy is történhetett meg ez.

Frazon Zsófi said...

na jól van, akkor legalább tudjuk, miért ez a trágya idő! de akkor most, kedves Unibundi, lehet összekapni magunkat! felkapcsolni a mosoly-programot, mert már mi is nagyon unibundi a hideg nedvest!

Eileen W said...

Hi, Thanks to Kira Mamontova, I'm visiting your blog for the first time. Your illustrations are truly adorable :) Wish I can draw like you!

irisz said...

Thank You!

Vigyázz Zsófi nehogy láncmese legyen belőle és most Undibundi álljon neki pityeregni... könnyen eltörik a mécses nála is :P

Rebecca said...

he doesnt like rain eh?